ستاره

ستاره ها هیچ وقت تنها نمی شوند

ستاره

ستاره ها هیچ وقت تنها نمی شوند

آف

همیشه تلخ ترین لحظه های عمرت را کسی می سازد که شیرین ترین لحظه های او را ،تو ساخته ای......

*********************

فرقی نمی کند که گودال آبی کوچک  باشی یا دریای بیکران. زلال که باشی آسمان در توست.....

********************

به راستی آفریدگار عالم این جهان بی کرانه را به عشق کسی آفریده است.همچون من که  جهانی ساخته ام از عشق برای تو.......

**********************

گفتم به روز گاران داغی نشسته بر دل*  بیرون نمی توان کرد الا به روز گاران

*******************

دریا باش که اگر سنگی به طرف تو  پرتاب شد ،سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی ! ...........

*********************

دوستی می گفت :انسان موفق کسی است که با سنگهایی که     به طرف او پرتاب می شود بنای محکمی بسازد

*********************

کاش می شد لحظه ها را پس گرفت......

**********************

چقدر دیر فهمیدیم که زندگی همان روزهایی بود که ما زود گذشتنش را آرزو می کردیم

***************

نابینا به ماه گفت : دوستت دارم . ــ ماه گفت : چه طوری ؟ تو که نمی بینی . ــ نابینا گفت : چون نمی بینمت دوستت دارم . ــ ماه گفت : چرا ؟ ــ نابینا گفت : اگر می دیدمت عاشق زیباییت می شدم ولی حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم

*****************

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشتن هاست نفرینها و آفرینها بی ثمر است اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد خداوند بزرگ ... تو مهربان جاودان آسیب ناپذیر من هستی ای پناهگاه ابدی تو می توانی جانشین همه بی پناهی ها شوی

 

******************

شاگردی از استادش پرسید:" عشق چست؟ " استاد در جواب گفت: " به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی! " شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: "چه آوردی؟ " و شاگرد با حسرت جواب داد: " هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم ." استاد گفت: " عشق یعنی همین چشمانت را وقف نگاهی کن که قدر نگاهت را بداند

****************

زندگی سه چیر بیش نیست 1ولی: به اجبار به دنیا اومدن دومی: با غم زیستن سومی : با آرزو مردن
نظرات 3 + ارسال نظر
ساراالسادات جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

پس تصمیم بگیریم حال که به دنیا آمده ایم با شادی زندگی کنیم که زمانی می رویم آرزوی نداشته باشیم.
............/سارا/.............

فرزاد جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ http://petti.blogsky.com

سلام ستاره جان
وبلاگت بسیار خشنگه
مث مال من:دی
به من هم سر بزن
منتظرم

امیر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام ستاره جان. اگر متن این نوشته مثل بقیه سفید بود خیلی قشنگ تر میشد. چون آبی رو توی زمینه مشکی خیلی مشکل میشه خوند. ولی در کل قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد